למי זה מתאים?
זה יכול להתאים לאתרים שמוכרים שירות או מסלול מסויים ללקוח, ולמעשה כל שירות הוא בפני עצמו ואין היגיון לרכוש 2 מסלולים שונים לכן אם הגולש שינה את דעתו לאחר בחירת אחד המסלולים ברגע שיבחר במסלול / מוצר אחר ימחק המסלול הקודם לו.
דוגמה: אם אנחנו מוכרים 3 מסלולי תמיכה ללקוחות מסלול ראשון לשלושה חודשי תמיכה, מסלול שני לחצי שנה ומסלול שלישי לשנה. במידה והגולש הכניס לסל הקניות שלו את המסלול השני ולאחר מכן התחרט ובחר במסלול השלישי אין היגיון שבסל הקניות שלו יופיעו שני המסלולים הרי שהוא צריך רק אחד מהם.
להלן הפתרון הפשוט
כנסו לקובץ functions.php הנמצא ב - child theme שלכם והוסיפו לשם את הקוד הבא:
add_filter( 'woocommerce_add_cart_item_data', 'woo_custom_add_to_cart' ); function woo_custom_add_to_cart( $cart_item_data ) { global $woocommerce; $woocommerce->cart->empty_cart(); // Do nothing with the data and return return $cart_item_data; }
וזהו, מעכשיו בסל הקניות של החנות שלכם תמיד יהיה המוצר האחרון שהתווסף לסל.