איך בוחרים כותרת מושכת?
אם קראתם את הכותרת סימן שזה עובד!
תוכן איכותי זה הבסיס לכל אתר מצליח, אם גם אתם רוצים להעשיר ולעדכן את התוכן באתר זה המקום והזמן
תאום פגישה
יצירת קשר
יש שאלה?
ועוד קצת על...
קופירייטינג
קופירייטינג זאת כתיבה המניעה לפעולה, הכתיבה צריכה להיות עניינית ובעלת מסר ברור ללא ריבוי מסרים העלולים לבלבל את הקורא. כתיבה איכותית מגבירה את הפעילות באתר ויוצרת פעולות נדרשות שאליהם אנחנו מכוונים.
הכל מתחיל בכותרת!
הכותרת היא הדרך החשובה ביותר לסקרן ולעניין את הגולשים להמשיך ולקרא את התוכן. כותרת נכונה תשאיר את הגולש באתר ותמנע את הנטישה שלו מהעמוד בחמש שניות הראשונות וכך גובר הסיכוי הסטטיסטי שהגולשים ימשיכו לקרוא את המסר שקיים בטקסט.
מבנה התוכן
למבנה התוכן יש חשיבות רבה בנוחות הקריאה ובמאמץ שמשקיע הגולש כדי לסיים לקרוא את כל התוכן שכתבנו עבורו. השימוש בפסקאות הוא הכרחי ויש לעשות זאת במקצועיות רבה כדי לא לשבור את רצף הקריאה ושהרצון להמשיך לפסקה הבאה עדיין יהיה קיים.
סיוע לקידום האתר במנוע החיפוש
חלק ממטרות התוכן הם לספר למנועי החיפוש שקיים באתר שלנו תוכן איכותי בנושא מסוים ולכן כדי מאוד שהמחפשים ימצאו את התוכן הזה. במילים אחרות שהאתר שלנו יופיע בתוצאות חיפוש שהגולשים מחפשים את התחום שבו עוסק האתר. לכן תוכן מקצועי יודע להכיל גם רכיבי טקסט לקידום האתר.