מאמרים

ינו 01 נכתב ע"י 
פורסם ב- מאמרים

מערכת לזימון תורים אונליין

דרג פריט זה
(223 הצבעות)

מערכת לזימון תורים מאפשרת ללקוחות שלכם להזמין תור באופן דיגיטלי לפי ההתניות שקבעתם מראש. מערכת לזימון תורים למעשה זה אתר אינטרנט לכל דבר ועניין המאפשר גישה לגולשים / לקוחות להזמין תורים באופן נגיש יותר וידידותי מבלי העקבות המיותרות הקיימות בזימון תורים בטלפון או במקום עצמו.

למי זה מתאים?

כיום ניתן לראות את המערכות בקופות החולים המאפשרות להזמין תור לרופא באופן דיגיטלי לחלוטין בכל שעה ביממה ללא צורך בהמתנה למענה טלפוני. אך יחד עם זאת יש המון עסקים המספקים שירותים באמצעות ניהול תורים / פגישות / הזמנת מקום לדוגמה: עורכי דין, מסעדות, שיעורים פרטיים, אימון אישי / עסקי, מעצבי שיער, קוסמטיקאית וכו'.

רוב העסקים שציינתי משתמשים במענה טלפוני לקביעות תורים ובכך מפספסים את היתרונות הרבים שקיימים במערכת דיגיטלית לזימון תורים.

יתרונות באתר לזימון תורים

  1. הגישה לאתר ולהזמנת תור הינה 24/7 הלקוח יוכל להיכנס לאתר ולהזמין את התור מתי שירצה גם אם העסק לא בשעות העבודה שלו בזמן הזמנת התור.
  2. המערכת יודעת להקצות את הזמן המתאים לתור לפי הגדרות שקבענו מראש.
  3. במידה ובעסק יש מספר בעלי מקצוע המספקים את אותו השירות, ניתן לבחור את איש המקצוע שאליו נרצה להזמין את התור ולראות האם הוא פנוי בשעה שהלקוח מעוניין לקבוע את התור.
  4. מנהל המערכת יכול לקבוע באופן עצמאי תור ללקוחות שהתקשרו טלפונית ובכך לשמור על היומן תורים מעודכן
  5. הלקוח יכול לבטל את התור שלו במידה ונרצה לאפשר לו, ניתן גם למנוע את ביטול התור בזמן שנגדיר לפני תחילת התור.
  6. מנהל המערכת יכול לבטל תור ידנית אם הלקוח התקשר לבטל לאחר ההזמנה הדיגיטלית.
  7. לפני תחילת התור הלקוח יכול לקבל תזכורת לדוא"ל שלו.
  8. נוכל לאפשר ללקוח לצפות ביומן תורים בכדי לראות את הזמנים הפנויים שבהם ניתן להזמין תורים ובכך למלא את היומן טוב יותר
  9. ניתן לאפשר ללקוח רק לבדוק אם המועד שבחר פנוי ללא יכולת לראות את היומן, זה מתאים בעיקר בתחילת הדרך.
  10. ניתן לדרוש ביצוע תשלום אונליין בכדי לקבוע תור.

ישנם יתרונות רבים והיא בנויה להתמודד עם רוב המצבים הקיימים בזימון תורים.

קחו דוגמה לאופן פעילות המערכת בתחום עיצוב השיער

בחרתי בדוגמה הזאת בגלל הפוטנציאל הגדול של העסקים בתחום וחוסר המימוש שלו, למרות שלכל מעצבי השיער יש מחירון הם לא מוכרים את השירותים שלהם באינטרנט בגלל הדינמיות של זימון התורים בעיקר, כלומר כיום רוב הלקוחות מתקשרים בכדי לקבוע תור והתור נקבע לפי סוג השירות: תספורת לגבר / אישה, פן, צביעת השיער וכו'. את כל מערכת זימון התורים ניתן להעביר לניהול ממוחשב באמצעות אתר האינטרנט של המספרה המורכב מחנות וירטואלית למכירת המוצרים ומערכת לזימון תורים. מערכת הזימון תורים היא פתרון מצוין למעצבי השיער בגלל היתרונות הרבים שלה שסקרתי קודם. אז בואו נתחיל בדוגמה:

בסלון היופי "פנינה" יש מעצב שיער וקוסמטיקאית, לקוחה שנכנסה לאתר או לאפליקציה ראשית תבחר את השירות שהיא מעוניינת לדוגמה תספורת לאישה + פן בעלות 200 ש"ח לאחר מכן הלקוחה תעבור לבחור את המועד ונניח שהיא בחרה ביום שלישי בשעה 14:00. 5 דקות לאחר מכן נכנסה לקוחה נוספת לאתר והיא מעוניינת בצבע לשיער בעלות של 250 ש"ח לאחר הבחירה תראה הלקוחה שלא תוכל לבחור את המועד של יום שלישי בשעה 14:00 עד 15:00 כי בזמן הזה מעצב השיער עם לקוחה אחרת ולכן יוצגו בפנייה אפשרויות אחרות. לאחר חצי שעה נכנסה לקוחה נוספת לאתר ומעוניינת להזמין פדיקור בעלות של 150 ש"ח ולאחר שתעבור לבחירת המועד תגלה שהיא כן יכולה להזמין את התור שלה ליום שלישי בשעה 14:00 וזאת ביגלל שהתור שלה משויך לקוסמטיקאית שהיא פנויה בשעה זאת לעומת מעצב השיער שכבר נתפס קודם לכן.

זאת הדוגמה על רגל אחת וישנם עשרות מיקרים שהמערכת יודעת לטפל באופן יעיל לפי התניות שלכם.

 

3850 עודכן לאחרונה ב שבת, 02 ינואר 2016
מר קפה // יחי

שלום רב, שמי יחי כהן מפתח ומקדם אתרי אינטרנט. בגלל אהבתי לקפה קראתי לבלוג שלי "מר קפה". מקווה שתהנו מהתוכן, אשתדל לעדכן כמה שיותר ואתם תמיד מוזמנים לעמוד הפייסבוק שלי.